2012. február 1., szerda

Magos könyv



Holnapután indulok, vándorolni megyek.
Bejárom a kerek világot, megtanulom, mit útközben lehet
Mesterséget tanulok, úgy jövök én vissza.
 


Hét Vár vásárában nagy a forgatag
Portékáját árulja mind, akinek van.
Adok, veszek, cserélek, mind megtehetem,
Aztán sok kinccsel térhetek haza,
Had örüljön minden pulya.
 


Házam nyitva, térj be bátran.
Finom étel, s nyoszolya, ez mind van idebenn.
Jó szót is kaphatsz, ha akarsz.
Lovadnak is abrak jár.
Mikor tovább indulsz, Isten áldása kísér,
Ezért fohászkodik a háznép szüntelen,
Hogy mihamarabb juss otthonodba szerencsésen.
            Ámen



Ahogy mentem a Kék Jód-ért, ültem a buszon, mégsem voltam ott.
Láttam, ahogy a félelmeim – amiket különböző szinteken tartottam eddig -, az önvádakkal együtt gyönyörű lótusz virágokká lesznek. Szétnyílnak, és sziporkáznak. Fogalmam sem volt, hogy még ennyi eldugott dolog van bennem.


 Megjegyzés: Mátéval való egyik utazás során az volt a feladat, hogy teremtsek sötétséget magam körül. Ez nagyon nehezen ment. Minél jobban akartam/szerettem volna a sötétét, annál fényesebb, és világosabb lett minden, ezért a mesterek azt kérték, menjek a tenger-fenékre, és keressem meg ott a gömbömet.

Ülök a gömbömmel a víz alatt. Egy színes térbeli szimbólum jött a fejembe, miután kinyílt a gömb. Virág lett belőle. Minden pulzál, és hullámzik.
Végre sötét is van. Ezt nagyon nehezen tudom elérni

Most a kisagyam, a koronacsakrám és a 3.szemem összekapcsolódik.
Ahogy a Napfonat, a szívcsakra és a 3.szem elöl hátul összekapcsolódik, egy óriási térbeli tágulás jön létre. Akkora vagyok, mint a Föld, és a Föld összes vize is vagyok egyben, ami egy tápláló, vigasztaló, tisztító minőség. Minduntalan visszatérek 3d-s önmagamba.
Zsibog a koronacsakrám, a kisagyam, meg a tobozmirigyem.

Hol az egész Teremtett Mindenség vagyok, aztán akkora, mint a Föld, máskor a földi kis test. Bármelyik is vagyok, mindegyik pulzál és lüktet – lélegzik.

Vörös Fa-apó mondja: vigyáz rám.

Változik minden. Peregnek a képek: Erőszakos férfiak nőket erőszakolnak. Máglyán boszorkányok égnek, szenvedésüket egy középkori pap élvezettel nézi. Kínzókamrában üvöltenek a megkínzottak.
Érzés nincs a borzalmakhoz, csak látvány.

Újra a Mindenség vagyok .Én, az Isten csak nézem a történéseket, és hihetetlenül szeretek minden szereplőt, bármely oldalon is van, hiszen én adtam szabad választást, akaratot mindenkinek.

Csúszik az út. Jön a lelki segítőm. Beléje karolok, és tudom, biztonságban vagyok.

Újra a tó fenekén ülök. Hideg futkos rajtam. Engedem, hogy minden, ami már nem kell az élet vizében feloldódjon.
A gömb dalol mellettem Ettől mindaz, amit szabadon engedek, buborékokként felfelé szállnak, gyógyulnak.

Sziámi macska jelenik meg a térben. Egyre nagyobb. Ő egy Istenség. Kezet fogunk. Segíteni jött.

Ország-tojásnyi vagyok. Az én – a 3d-s változatom – ereit átjárja a semmi-minden ereje, ez hullámzik át az Ország-tojás hálójába.

Megjegyzés: a semmi-minden az a feketeség, amiből minden létrejön/keletkezik.
Az Ország-tojás egy energetikai háló. Alja a Földanya kristályáig ér, teteje az Éteri koronáig, míg a kerülete Kárpát-medencényi.
Az Ország-tojást Ősök, és élő emberek felsőbb énjei közösen hozták létre.


 Hív a mindenség szava, mennem kell,
Tanulni megyek, messze keletre.
Sámánképző 4 év hamar elröppen.
Tudós emberektől sok mindent tanulok,
Tudásomat visszahozom, kis falumban alkalmazom.
            I  U  OA


Hegyen völgyön áll a bál, szüreti mulatság van ma.
Móka, kacagás, körtánc és nótázás.
Így ünnepeljük a hegy levét, Föld-anya szeretetét.
            HI O HAO


Hét Vár büszke vár kapuján csak tisztaszívű léphet be
Tudás, szeretet és fény hona, oda vágyik, ki hallott róla.

Bárhogy is keresd, ha nem tiszta a szíved, soha meg nem leled.
Szemed addig meg nem látja, míg szíved meg nem nyitod.

Akkortól vonz, magába hív.
Ha megtanultad ott, mi néked adatott, szelíden útra bocsájt,

És te nem tudod, valóban jártál-e ott, vagy csak álmod volt túl eleven.
Pedig, ha figyelsz, rájössz, mennyi tudásban gazdagodtál.

Hálád akkor visszaszáll a nemes falak közé, mi azóta cseng-bong a sok szeretettől,
Mit emberszívek küldtek felé, ezért aztán ontja a fényt arra, ki elfogadja, a többit sötéten hagyja.



Ismét végzem a javasolt gyakorlatot.
Lemegyek a tó fenekére a gömbömhöz.

Gyakorlom a SÖTÉTSÉGET, azaz SEMMI-t és MINDEN-t

Hirdessétek meg a „betű-daloló kört”

Aolla mintha ott lenne velem, hát gondoltam, kérdezek.

J: Orion öv a szeretet is. Miért könyvtárban jártam először? Ott is Ti voltatok?

A: A teremtett világban mindenütt mi őrizzük a szeretet tanítását. A forma mellékes. Először egy könyvet kaptál, amit lapozgattunk benned, hogy képes legyél a rovásbetűs üzenet lejegyezni. Ez indította el közös munkátokat Mátéval. Ebben a fázisban – Máté segítségével – könyvtár, ill. könyv formájában tudtál bennünket érzékelni.
A könyvtár, ill. a könyvtár-rendszer volt, és van, mint mondtuk. Eonok sokasága alatt – mióta létezik – hol megnyílik, hol bezárul ez a tudás.
Amikor, mint most is a nyíló fázis működik, a fizikai világotokban egyre több információ nyilvánul meg rezgés, fény, írott anyag stb. formában.
Mindig voltak, és lesznek úttörők, akik ezekhez az útmutatókhoz „hozzá férnek”, mert már él bennük az önzetlen szeretet. Te is ilyen vagy, és Máté is.
Amíg összeáll a Kör, akik dalolják a szeretet szavait, te minden nap legalább fél órát tedd ezt fennhangon, hogy berezegje a teret a szavak energiája.

J: Hogy jönnek össze s szeretet szavak, és a Mátéval való munka?

A: Van amelyik tudás 3D-ben hozzáférhető bárki számára, de az nagyon szennyezett.
Azzal, hogy leírtad rovás betűkkel az első üzenetünket, engedélyt adtál magadnak, és nekünk, hogy a további információk befogadását vállalod, fogadod.
Mátéval azért dolgoztok együtt, hogy megértsétek a teremtésben nincs tér és idő, csak jelen van, de az a jelen az ego szintjén több helyen és formában tud megnyilvánulni.
A Világmindenség a Teremtő „lélegzetétől” pulzál, tehát minden információ, mindenhol jelen van. A lüktetés, a pulzálás, maga a teremtő erő. Aki erre rá tud csatlakozni tiszta, nyílt szívvel, az a mindentudás birtokosává válik.
Hogy egy emberi lény milyen tudást képes befogadni, mindig a rezgésszintjétől függ.

Most a vízben vagyok, a gömbömmel, ami kinyílt, mint egy virág. Kér, álljak bele. Arany fény árad belőle, ami engem kívül-belül átmos.

Aztán azt kéri, úgy használjam a kék jódot, hogy vízbe csöppentem, és azt igyam kávé és tea helyett. A szelén nem kell.  Hagyjam meg a tablettát, és gondoljak az élettanilag segítő szelénre, és ők azt belém töltik. Aztán szeretettel visszaérek a 3D-s testembe.
 
Amikor majd többen „énekelitek” a szeretet szavait, minden versszak után ki-ki mondja el, mit érez. Ez az elején még nem fog menni, csak pár alkalom után. Először csak ízlelgessétek a szavakat.


A szeretet kerek, egész,
A szeretet simogat,
A szeretet lágy,
A szeretet ölelő,
A szeretet támogat,
A szeretet biztat,
A szeretet elfogad,
A szeretet felemel,
A szeretet könnyűvé tesz,
A szeretet a teljesség szava.
            I  O  OA

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése