2012. február 5., vasárnap

Magos könyv



Kezembe vettem a szelén tablettát. Megjelent Auli, az Orion öv gyógyitó bolygójának a mestere.
Angyalszárnya áthatol minden sejtemen. Tisztít, és gyógyít. Most értettem meg, hogy ők is dolgoznak velem jó ideje. Miközben energiával, mátrix-al kezelem az embereket erősebb meleget éreznek mint eddig, ami pedig új, hogy emlékképeket idéznek fel.
Bár észleltem a változást, de csak most értettem meg, miért van.

Gépelem tegnap óta a 016-os anyagot.

Jött az érzés, hogy álljak ki az erkélyre, és nézzek a Nap-ba.
Ahogy Laurától tanultuk, belenéztem, lehunytam a szemem türkiz, aztán türkiz és lila, ezt a gyönyörű világos lila követte, legvégül a fekete.

Akkor folyamatosan kezdtem nézni a Nap-ot. Fény alagúttá vált, amiből egy fénysugár indult a szívem felé, és egyre vastagodott. Mikor az elért hozzám, és itt is maradt, egy másik, lazább fény-nyaláb, ami apró fényszikrákból állt, a korona csakrámom ömlött belém
Le akartam hunyni a szemem, hogy jobbam megérezzem, melyik sugár hova kerül bennem, de jött a figyelmeztetés, ezt ne tegyem.
Egy idő után azt hallottam, írd le, aztán pihenj egyet.
Elaludtam. Mire felébredtem, eltűnt a gépből, amit tegnap óta beleírtam a 016-os hang-anyagról. Hát ma pihenést rendelek magamnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése