2012. február 15., szerda

Magos könyv

Ti emberek az okozatot kutatjátok, de ezzel szívetek meg nem nyugszik.
Ha az okozat helyett, mi a felszínen megjelenik, az okot magát kutatnátok,
Egótokat kikapcsolnátok, mert a szívetekre hallgatnátok.
Ez sokat segítene megismerni azt, aki vagy,

Hiszen a cél, Isteni útmutatásodra hallgatni, egódat megnyugtatni.
Kell Ő neked, nélkülözhetetlen, hogy kiismerd magad a felszínen.
Kérd, engedje át a többi teendőt Isteni énednek,
Ettől Ő is, boldogabb, elégedettebb lesz.

Mond el neki, nem akarsz többé hadakozni,
Csak békésen ontani a fényt,
Ehhez az Ő beleegyezése is kell
Így együtt kart karba öltve élhet egó és Isteni szikra
A mindenség erejétől áthatva.



Dob kísérettel énekeltem a Beindító kódokat, aztán a verseket. Némelyik „folytatta” önmagát.

Ez arról szól, hogy barátkoztam, ismerkedtem a csillagnyelv szavaival
Eddig egyedül próbálkoztam, de a dob szinte vezetett, rávezetett, megtanított a helyes dallamra, és ütemre.
Itt kezdődött az, hogy nappal is hallottam a furcsa  betűkombinációkat.
Főként az elején nem figyeltem, a fizikai testemnek hol van a tűréshatára. Saját bőrömön tapasztaltam, hogy fokozottan kell szokatnom magam a magas rezgésékhez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése