2011. december 21., szerda

Magos könyv

Töredékek:

Látomás:

Nagy madár. Ember arca van.
Változik a kép:
Most egy fekete és egy fehér madár harcol egymással.

......

Édenkert közepén áll a tudás fája.
Ettünk belőle nagy kár,
Bánja ezt azóta minden ember már.

........

Éltető Nap!

Isszuk sugaraid.
Ez ad nekünk erőt, örömöt,
Gyógyít és simogat,
Beforrasztja lelki sebeink.

.......

Testünk hajlékony, rugalmas, de lelkünk sajog.
nem találjuk az utat hozzád Atyám.

........

Szép lassan átjár a kozmikus szeretet,
Atya-Anya-Szentlélek egysége megvalósul bennem.
Hallom a szférák zenéjét, bámulom a Napot.

Öröm itt lenni és töltekezni.
Fény gyermekként utat találni,
Sötétben a belső fényre hagyatkozni, ha muszáj,

De fényedet látva veled lángolok,
Én a kis fényszikra Nap-Apa gyermeke vagyok.

........

Gyomrom remeg, rettegek,
Hol a fény, mit jól ismerek
             SU HA NAM
.........

Áldás, áldás hol lelek rád?

Bizakodni szeretnék, de most nem tudok,
Lelkem háborog, a föld morog.
Reped, ketté válik, moraja dübörög.

Vajon milyen távol vagyunk az otthontól,
Hol ezentúl élnünk adatik?

.........

Ismersz Atyám,
Tudod, ki vagyok
Szívem hálával teli.

Útmutatásodra figyelek,
Mert e Fény gyermeke vagyok.

........

Te, aki a Szent Hármasság része vagy,
Teljességedet oszd meg velem,
Gyarló kis teremtményeddel.

EA, Földanya!
Köszönöm hogy táplálsz.

SOL, Nap Apa! Szórd rám sugaraid,
Fényesítsd meg testem, lelkem.

Drága Teljesség!
Hasd át minden sejtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése