2009. szeptember 8., kedd

INTERNET



Csodás dolog az Internet.
Fantasztikus dolgokat talál az ember rajta.

Egy valamit keresel,
de sok más érdekesség is feltárul közben.

Én a Ho’oponopono értelmét kutatva,
az NLP oldalon kötöttem ki.

Ott egy ajánlatot találtam.
Nosza játszunk, gondoltam, és belefogtam.

Két hetes önmagamra figyelés,
ez senkinek sem árthat, morfondíroztam.

Arra bizony nem számítottam,
hogy felbolydítja az „állóvizeket” mert
ami megérett, kikívánkozik, megmutatja magát.

Szembesít múlttal, haladással,
évek munkájának eredményével.
Érdekes a mérleg.

Ki gondolta volna, mennyi minden változott
bennem s körülöttem.

Aztán, amikről úgy gondoltam már rendben van,
kiderült, van ott még dolog, nem is kevés.

Új szempont, új csoportosítás, újszerű eredmény.

Azt már nagyjából tudom,
ki vagyok, és ki nem vagyok.

Az értékeim sokasodtak,
fontossági sorrendjük viszont gyökeresen átalakult.

Minél több boldogság van bennem,
annál inkább a szolgálat kerül előtérbe.
Ez okoz örömöt, elégedettséget.

Köszönöm a közös munkát, játékot, és mókát,
ez szépíti meg az életet
embertestvérem, hidd el nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése