2019. november 12., kedd

Fényességes Részem ...


Megjegyzés : Kérlek, a szíveddel olvasd, hogy megmutathassa Neked, miként tudod az itt leírtakat gyakorlatba tenni, ha késztetést érzel rá

Fényességes Részem,
hass át engem, mutass utat nekem.

Boldogságkapuk, nyíljatok bennem.
Öröm hullámok, játsszatok bennem.
Derű, mutatkozz meg életemben.

Kacagás, belső mosoly,
ragyogtasd át mindazt, ami tőled eltér.

Mostantól szeretem magam, értékelem magam,
felszabadítom magam úgy, hogy

nyűgeimet ibolya lángban átégetem,

segítő erővé, élet erővé
élet igenléssé alakítom, nemesítem.

Részeimet közben összehívom,
mágnesként összevonom,

kiteljesítem magam, gyógyítom magam,
egységbe rendezem magam.

Köszönöm, hogy segítségeddel
megérezhetem, hogy Fény, és Szeretet vagyok,

szabadon áramlok, miközben
a teljes Földet átölelem, beragyogom
         I   OPTA   HO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése