2019. július 10., szerda

Elfogadom, tudom, érzem


Megjegyzés : mindennek van energetikai lenyomata a testedben. Ha befelé figyelsz, megérzed, hol hideg, meleg, szúr, vagy bizsereg. Amikor nem magára az élet-mesére figyelsz, hanem annak testedben lévő jelzésére, azt ténylegesen képes vagy megölelni, és szeretetbe emelni.

Drágáim!

Az új energiában minden, mi fáj, vagy akadály,
csak annyi a feladat vele, hogy energiáját öleled, dédelgeted,
amivel azt életre, egészségre, harmóniára éleszted.

Mégcsak kutatnod sem kell, a lényeg, hogy sajátodként elfogadd.

Amikor már semmi miatt nem berzenkedel,
csak a szeretet fényébe emeled, teljesen megváltozik az életed,
mert már tudod, mindenből, és mindenhonnan van kiút
   I O U   A    HU   

Hogy arra mihamarabb rátalálj érdemes ilyeneket, vagy hasonlókat mondogatnod :

Szeretem magam
Elfogadom a tapasztalataimat, bármilyenek is legyenek
Szeretem az életemet, mert tudom, egyre jobbat tudok kihozni belőle
Életem minden percét élvezem, szívem öröme mutat utat nekem.

Ezeket meg érdemes megéreznetek. Némi gyakorlás után mindenkinek megy

Szeretem, hogy együtt lélegzem a környezetemmel
Szeretem, hogy határtalan vagyok
Szeretem, hogy lüktetek, áradok,
Szeretem, hogy mozdulatlanságomban is mindenhol ott vagyok
Tudom, a Mindenség része vagyok, ahol  emberbőrben tapasztalok

Ez mindíg is így volt, van, és lesz, egyre jobban elfogadom, tudom, érzem
      I O U    U    E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése