2019. július 7., vasárnap

Az EGYSÉG csodája


Megjegyzés :
A - magyar idő szerinti - rendszeres 21.30-as  meditáció alatt ezt az ajándékot kaptuk.
Hangolódj rá, engedd, hogy veled is megtörténhessen, éld át az EGYSÉG csodáját, íme :


Új idők Élet magját ültetem, de közben én vagyok a kifejlődött lombos fa is
Gyökereim óriásiak, törzsem erős, mégis hajlékony.

Illatözön, és rezgés,
állandóság, és folyamatos változás, ez mind vagyok, harmóniát árasztok,
de közben testetlen tudat is vagyok, izgek, mozgok, tapasztalok.

Valahogy "látom-érzékelem" kivetült önmagam :
fa, lélek, fizikai test, és számtalan egyidejű változata,
végül a Föld, és a Teremtett Világ maga.

Vagyok a Minden, és vagyok a fizikai atom,
világomat percről percre formálom, alkotom.

Gyönyörködöm benne, nézem kíváncsian.
Kozmikus, és atomnyi, minden EGY,  érzem, és tudom egyidejűleg
         I   OPTA   HE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése