2018. szeptember 1., szombat

HÁLA és CSODA


Megjegyzés :
Nem győzök utólag csodálkozni, mennyi ma is megszívlelendő dolgot jegyeztem le 2009-ben.



                                            HÁLA  és  CSODA 


Hálás vagyok életemért,
életem minden percéért,
jóért, rosszért egyaránt.

Ezektől lettem az, aki ma vagyok.
Szeretet és béke járja át testem-lelkem.
Folyik belőlem mindenkihez,
                                           aki kéri és igényli.

Szemem mindenhol a szépet látja,
fülem a harmóniát hallja,
orrom csodás illatokat szippant,
kezem bársonyos virágot simogat.

Te is látod, hallod, érzed?
Mindenkié ez a csoda.

Örülj, táncolj, dalolj, szeress,
szabadítsd fel magad!
Más nem teheti meg ezt helyetted,
de te bármikor elkezdheted.

Boldogság a jutalom, béke, és hála
mindenért, és mindenkiért,
így minden nap gyorsan véget ér.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése