2018. szeptember 11., kedd

AMIRE RÁTALÁLTAM


                        Ismét egy 2009-ben lejegyzett verset ajánlok figyelmetekbe                                                            

                                                     AMIRE  RÁTALÁLTAM


Életem során történt velem rossz és jó.
Mint mindenki, én is találhatnék panaszra okot,
de egy ideje nem ezt választom.
Az élet csodáira figyelek:

a napfény játékára, szellő simogatására,
madarak táncára,
virágok és fák bólogatására.

Víz csobogására, eső kopogására,
emberek mosolyára, kisbabák kacajára,
kutyusok ugatására.

Régebben elszaladtam mindaz mellett,
mit ma értéknek vélek.
Nem értem rá gyönyörködni, és örülni.

Mondhatom, sokat vesztettem vele.
Békesség és nyugalom messze elkerült.

Ez ma másként van.
Öröm, hála, boldogság, kacaj, dudorászás,
ez mind hozzám tartozik.

Köszönöm a sok szépet és jót,
mire rátaláltam e bolondos, rohanó világban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése