2022. július 18., hétfő

Kinyitom ..

 

Én Joli ezt hallom, miközben a leírtak részese-érzője-tapasztalója is vagyok :


Kinyitom a szívem, és utat nyitok a szeretetnek.

Kitárom a szívem, utat nyitok a szeretetnek.

Kitárom a szívem, engedem, hogy a szeretet lüktessen, áradjon bennem.

Kitárom a szívem, engedem, hogy a szeretet áramoljon bennem, és körülöttem.

Kinyitom a szívem, lüktetem a szeretetet mindenki, és minden felé.

Áramló szeretet vagyok, ölelek, símogatok.

Lüktetek, áradok, áramlok, határtalan szeretet vagyok.  

A mindenség része vagyok, ki bennem, és belőlem kiragyog. 

Hála járja át minden atomom, és energetikám.

Pulzál bennem, és körülöttem a határtalanság, a szeretet maga          

              ALOHA'    és  I   OPTA   HA



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése