2022. június 2., csütörtök

Tudakozódás

 

Fényből szőtt Gyermekem!


Mikor igazán kíváncsi vagy, mi mozgat belülről, faggatni kezdheted magad :


Dühöm, mérgem mond meg nekem, mivégre vagy életemben?

Apátia, depresszió, mi jót tartogatsz nekem?

Rettegés, félelem, mi célt szolgálsz bennem, és a világban?


Öröm, jókedv, teljesen tölts fel engem!

Hála, szívszeretet, éledj, és áradj bennem, meg körülöttem!

Lelkesedés, kacagás, mutass utat nekem, és embertársaimnak, 

játékosat, könnyedet, Istengyermekséghez méltót


Amikor elvárás nélkül figyeled a külső, és belső eseményeket, nagy utat tettél meg Igaz Önmagad felé,

hát élheted a Jelen, azaz a pillanat csodáját, ahol szeretet olvaszt minden tüskét-bogot.

Ez teszi lehetővé, hogy kiegyensúlyozva élhess önmagaddal, és a világ káoszával egyaránt.

                            I   OPTA   HA           



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése