2018. június 22., péntek

Aranykor


                         Ez a 2009-es vers még ma is megszívlelendő

             
                          ARANYKOR

Az nem számít a felszínek kis egó-m mit alakít.
Míg a szívem mélyén béke és nyugalom van,
kívülről tudom látni magam.

Egy idő után olyan vicces e kettősség,
nevetni kell tőle.
Ettől oldódik a feszültség,
és én újra békés, boldog vagyok kívül és belül.

Áldom a szerencsém, hogy ember vagyok,
ezt, azt kipróbálhatok.

Játszhatok egymagam, vagy másokkal egyetemben,
játszhatok érzésekkel és tettekkel.
Olyan jó, hogy rajtam kívül ezt már sokan felismerték.

Nemcsak simán játszani szeretünk, hanem
közösen jót és jól.
Odafigyelni egymásra, örömöt szerezni, ahol csak lehet.

Grandiózus játék van kibontakozóban.
az Aranykor közeleg,
köszönöm, hogy építésének én is részese lehetek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése