2017. január 4., szerda

Kertész Kata Keke : A szeretet leckék megerősítései


Kertész Kata Keke : A szeretet leckék megerősítései 2017-re.
Arra kérlek benneteket, ha tudjátok, minden nap mondjátok el ezeket a megerősítéseket, hogy tudatosuljanak bennetek, közben néha hunyjátok be a szemeteket, húzzátok mosolyra a szátokat és mosolyogjatok bele a szívetekbe!
Én vagyok a szeretet!
A szeretet mélységeinek, megértése felé haladok!
Tudom a szeretet, szeretetnek teremtett engem!
A kedvesség lényegének tudatosítása, megélése, egyre inkább, alaptermészetem!
Árasztom a szeretetet, mert én vagyok a szeretet!
Testi-lelki-szellemi harmóniában élek.
A pénz szabadon, folyamatosan és bőségesen áramlik életembe....
Hálás vagyok a jelen pillanat minden megélésért.
Az univerzum gyógyító ereje, minden pillanatban átáramlik rajtam, megélem testem, lelkem, szellemem egységét, az egészséget!
Életem, egészében egyre jobb és jobb!
Isteni fény támogat, a Szentlélek ereje támogat, megvéd mindattól, ami eltorzult, nem a szeretet nevében jelen lévő energia!
A szeretet melegsége, képes a környezetemben, minden negatív energiát, a Isten és a fény segítségével, harmóniába hozni!
Tudom, hogy fény vagyok Isten fényéből!
Örömmel tölt el a tanulás és lelkem folyamatosan fejlődik, erősödik a fény és szeretet által!
Családi harmóniában élek, a családban megengedjük magunknak az egymásra figyelő szeretettel teljes kapcsolatokat!
Boldog, egymást támogató, harmonikus párkapcsolatban élek!
Új és régi barátaimmal, egymást segítő támogató, örömteli kapcsolatban vagyok!
A bizalom, bizalomnak teremtett engem!
A legfőbb jó szolgálata, a szeretet legfontosabb feladatom!
A jóság, jónak teremtett engem!Köszönöm, a jóság teremtéseit az életemben!
A kozmikus gondviselés képviselői segítenek abban, hogy minden, amire szükségem van, megadatik számomra!
Folyamatosan magas rezgésen tudom magam tartani!
Gondolataimmal azokat a helyzeteket erősítem, melyek összhangban vagyok a szeretettel!
S Z A B A D vagyok!!
Mágnesként vonzom a sorsommal összhangban lévő sikert és a fantasztikus lehetőségeket!!
Csodás életem van MOST !!
Minden napom, különleges nap!
2017-ben a csodák valósággá válnak számomra. :-))
Szépen haladok bensőm és testem tisztításában.
Tökéletes bőség, boldogság, harmónia vesz körül.. köszönöm ISTENEM :-)
Hálás köszönetem az UNIVERZUM minden ajándékáért.
 Az UNIVERZUM gazdagsága minden szinten elérhető számomra!
Életemben minden rendben van, a szeretet törvényei szerint!
Nagyszerű lehetőségeket kapok a Teremtőmtől....
Nyitott a szívem, nyitott vagyok a szeretetre.
Adom és kapom a szeretetet, korlátlanul.
Gazdag vagyok a szeretet által!
Birtoklom a tudatos, szeretettel teremtés világát!
Kegyelemben, megbocsájtásban, szeretetben, boldogságban gazdag, teljes életet élek!
Az életem egyre jobban összhangba kerül a rám vonatkozó Isteni tervvel!
Felelősséget vállalok az életem minden eleméért!
Elvágom a félelem kötelékeit! Elengedem a félelem korlátait!
Megszabadulok, régi korlátolt hiedelem rendszereimtől, többé nem adok hitelt semminek, ami nem közvetlenül a fénytől és szeretettől származik!
Elsajátítom az ítéletmentes, megfigyelés képességét!
Minden negatív megnyilvánulást, szeretet hiánynak fogok fel!
Szeretettel teljes imáim, meghallgattatnak az emberiség és a világ jobbá tétele érdekében!
Megértő és elfogadó vagyok, megértést kapok, tiszta kommunikációval, önmagam vagyok!
Szeretem, magam, belső egyensúlyt teremtek, magamban!
Csodás természetességben vagyok!
Félelem nélküli önmagam vagyok!
Megélem szívem szabadságát, a szabad szerető szív útját!
Szívemet felajánlom, a legmagasabb szintű szeretetnek!
A MOST-ban élek!
Megengedem magamnak a béke, az öröm, a szabadság , szeretet teljes kibontakozásának megélését!
Megértésben és megértetésben vagyok!
Bölcsességem, Isten bölcsessége!
Hitem erős, megélem az Istennel való egység csodáját!
Szeretet egységben, működöm együtt, a fénymunkásokkal!
Összeköttetésben vagyok a Krisztusi fényhálóval!
Össze vagyok kötve, a szeretet és fény univerzális rendszerével!
Összhangban vagyok a fény mestereivel, segítő angyali testvérekkel, akik segítik spirituális fejlődésem, hogy bölcsességben, együttérzésben gyarapodjak!
Harmóniát és rendet teremtek az életemben!
Én vagyok a végtelen SZERETET, A SZABADSÁG!
Bármerre is járok a szeretet tiszta fényét sugárzom, s akikkel, vagy amikkel találkozom a Fény rezgését viszik tovább.
Belső világomban harmónia, szeretet, uralkodik, függetlenül a külső világ történéseitől!
Bízom az Isteni vezettetésben, amit emberi szinten nem tudok megoldani azt, ember feletti szintről megoldódik!
Isten velem, a szeretetben!
A 2017-es év nagyszerű lesz számomra!
KÖSZÖNÖM ISTENEM!
Kertész Kata!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése