2017. január 17., kedd

Fény, Fény ....


Megjegyzés : az esténkénti - magyar idő szerint 21.30-as - meditáció alatt éltük meg :
az Elvárás-nélküli  Szeretet Fény ajándékát. Olyan volt, mint egy kórus, ahol előéneklik a szöveget, csakhogy itt egy símogató, fínom energia is átölelt bennünket, miközben csodás színek, és illatok töltötték meg a teret
Olvasás közben próbálj ráhangolódni.
Ésszel, akarással nem fog sikerülni. csak engedd, hogy megtörténjen.


Fény, Fény befogadlak, szívemben kibontalak,
aztán szétsugározlak a Föld kerekén
 
Vagyok a Jelen Tudatossága, fény a Fényből.
maga a Tudatosság vagyok, lüktetek, és áradok,
szavak nélkül csak vagyok, maga az áramlás vagyok
   
Emberbőrben Istenemberré növök,
lüktetek, áradok,   maga a változás vagyok.
A Jelen Tudatossága vagyok.
Vagyok, aki vagyok, a Teljesség fény-szikrája vagyok
 
Maga a határtalanság vagyok
Lüktetek, áradok, Vagyok, Aki Vagyok

Hol sok kis Teljesség-szikra együtt rezeg,
átnemesedik a Tér
    I  O  U     U     E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése