2016. február 7., vasárnap

Kertész Kata Keke : Feltételnélküli szeretet áramoltatása

Kertész Kata Keke : Feltételnélküli szeretet áramoltatása.

Minden emberi kapcsolatban van egy érzelmi híd, mely összeköt másokkal.
A szívterek között áramlik.
Érzések, érzetek sugárzódnak át, a szívekből a szívekbe.
A szívemből a szívedbe.
A szívedből a szívembe.
A lélek érzi a szívkapcsolódásokat.
Akiknek nyitott a szíve, csodás rezgések, harmonikus összerendezettsége nyilvánul meg,
a kiáramló és beáramló energiák találkozásában.
Figyelj a szívedre, figyeld meg, milyen érzeteket vetítesz a másik felé.
Amíg nem voltam tudatos, automatikusan zártam a szívteremet és kihúzódtam azon emberek energia teréből, akik feszültek voltak, vagy a rossz érzéseiket megéreztem.
Majd eljött a pillanat, amikor megértettem, érdemes magamat figyelnem.
Én mit csinálok, eközben, megéreztem a szeretetem visszahúzódását.
Természetesen rossz érzésem lett.
Automatikusan a másikat hibáztattam, viselkedése miatt.
Bezárkózott a szív, védekezésre késztetett.
Már tudom, ez, egóm gyávasága, volt.
Könnyebbnek tűnhet elzárkózni vagy elmenekülni, az ilyen szituációkból.
Amikor elhatároztam, nyitott maradok, csodás tapasztalásban lett részem.
A partnerem, elégedetlenségét fejezte ki, a felém elindított energiája, szíven ütött!
Jelzést küldött, nem éppen jó energetikai állapotáról.
Valamiért, borzasztóan érzi magát.
Tehát nem az én visszahúzódásomra van szükség, hanem a feloldásra.
A szeretet van.
Ha te már lefejtetted sérelmeid saját szívteredet elzáró gátjait, tudod áramoltatni.
Szívedből a szívébe. Jelezte szüksége van rá!
A másik fél mondta, érvelt, elméje ideológiákat gyártott…
Én figyeltem, maradtam önvalóm, ki maga a szeretet.
A szeretet lassan áramlott, finoman, eleinte szinte észrevétlenül oldotta fel a közöttünk lévő gátakat, melyekkel a másik eltorlaszolta magát, dobálta a hídra sérelmei mérgét.
A felőlem kiáradó szeretetben, együtt érzés volt, ebben a szeretetben megértés volt.
Már tudtam, sérült szíve miatt viselkedik így.
Figyeltem szívem szent erejét áramolni és engedtem a kiáradást.
Elmondhatatlan az a pillanat, amikor a szeretet harmonizáló, kiegyensúlyozó tere, megérinti partnered szívét.
Elhallgat, figyel, figyeli a szemedet.
Megérti, szeretve van, megértve van, elfogadva.
Ekkor leomlanak a gátak, lelkeink ölelésében találkozunk a híd közepén.
Ebben a pillanatban, nem kellenek szavak.
Két szív találkozik, sebek gyógyulnak.
Figyeltem szívem szent erejét áramolni, micsoda erő van a szívben.
Ébredésünk hozta el ezt a szent erőt.
Melyben nincsenek már az agy érvei, kifogásai.
Értelmetlenné válik értelem.
Építs tiszta hidakat, kapcsolódj a szívekhez és megérted a szeretet lényegét!
S akkor áramolni kezd!
A szívemből a szívedbe.
A szívedből a szívembe.
Benne vagyunk az Isteni szeretet áramlásában!
Ez Isteni!
Kertész Kata Keke

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése