2015. december 13., vasárnap

Joléva közvetítések Élmények Enriconak ajánlva

         Ez is egy 2009-ből való emlék. Enrico lemez bemutatóját hallgatva ezt éltem meg


         ÉLMÉNYEK  Enriconak ajánlva

Szól a zene, nem mindennapi.
Lehunyt szemem mögött föltárul a titok.

Minden vagyok: a Teremtő,
aztán a mindenségben a porszem.

Változik a kép : csíra vagyok.
Sok más csira közt a földben pihenek.

Mindannyian nőni kezdünk.
Ki fű, ki fa, más bokorrá, virággá nő.

Benne én, a harangvirág.
Kapaszkodik gyökerem, hajladozik száram,

szél rezgeti virágjaim,
csengettyűim dalolnak, üdvözlik a szomszédaimat.

          Így tapasztalom meg az egészet,
          és annak részeit, a teremtés titkait.
       
          Nagy merkaba mező forog körülöttem,
          korona őrködik felettem.
          Valami felséges ez a tapasztalás
        
          Ami igazán meglepő,
          én, aki a verseket messze ívben elkerültem,
          most dől belőlem a szó, vers formában.

          Nem kell gondolkoznom, csak ír kezem,
          a szívem diktálja.
          Nőnek a sorok, köszönöm kedves HATHOROK.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése