2015. november 21., szombat

Kertész Kata Keke : Szerepeink

Amikor kritizálnak, figyelem magam. Amikor kritizálok, figyelem magam!
Az egyikben bekapcsol a nem tartanak elég jónak, miért bántanak, rossz érzete, tehát fáj.
A másikban vélt igazságom vetül a másikra, érzésben, támadó energia. Figyelem a saját érzetem felháborodó énjének belső dühét, ami átvetül a vélt ellenségre, vagyis a másikra, ez sem jó érzés!
Játszik a sértő és a sértett, verbális harcot.
Tudd, hogy egyik sem az igazi arcod!
Az elsőben áldozat vagyok a másodikban bíró.
Mindkettő én vagyok, ismerem ezeket az érzeteket, túl régen.
Ismerkedem a bennem lévő áldozattal és a bíróval.
Jól belém rögzült mintázat mind a kettő.
Egyik játszma sem hoz belső békét!
Miközben figyelem árnyék énem, énjeim, tudom hogy megszokták ezt az energiát, sőt provokálják, hiszen ez táplálékuk. Ők a felelős énjeim.
Tanúja vagyok a mentális elmeharcnak amit önmagamban folytatok.
Mivel már kívülről nézem, kevésbé azonosulok vele.
Hamarabb kilépek a drámákból.
Aztán kezdődik önmagam gyógyítása.
Keresek egy megnyugtató érzetet.
Az érzéssel körbeölelem energia hiányos aspektusomat.
Felteszem a kérdést belső monológomban: - Mit tehetek érted?
Csönd. Várja háborgó gondolataimat, a közben keletkezett diszharmóniát, hogy jól belakmározzon és tovább drámázzon és létrejöhessen a belehalok érzete...az áldozat énemben.
Ha visszagondolok régi viselkedés mintáim erejére, Oszkárt is kaphattam volna a szegény én nagy alakításaiért!
Aztán előjött belőlem a belső bíró aki bírálta az engem bántó személyt rendesen: - Milyen szemét, kegyetlen, miért vagy vele, barátkozol... stb.
Belső színházam nagy szereplői, évtizedek óta főszerepet játszottak belső drámáimban. Most pedig megszeppenten állnak és nézik miért nem kapnak annyi szerepet.
Ideje új előadásokat, valóságot alkotnunk.
Szeretettel eloszlani belső energia hiányunkat.
Szeretem belső szereplőimet, hiszen ők is én vagyok.
Lassan átszoknak
a tápláló szeretet energiáira...
Mindenki jól jár.
Az áldozatommal, az új szerepkörben, jókat nevetünk!
A bíró, levetette bírói talárját és élvezzük a világ sokszínűségét!
Lelkem mosolyog- testem gyógyul!
Elviselhetőbb vagyok mások számára.
Szóval elfogadóbb vagyok és elfogadnak.
Szeretem a világomat!
Kertész Kata Keke!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése