2014. július 6., vasárnap

Aisha szól 4 fénynemzetség tanácsa

Megjegyzés: elkezdtem rendezgetni a régi jegyzeteimet. Ezt találtam rovás jelekkel lejegyezve.. Mivel még most is időszerű, hát olvassátok:

Aisha szól  rovás átirat
2012 aug. 26.

Én Aisha, az Androméda bölcse többször éltem emberi alakban, ezért én foglalom össze a 4 fény-nemzetség üzenetét
-          Androméda energetikai tudását
-          az Orion szeretet szavát
-          a  Plejádok női energia minőségét
-          és a Szíriusz férfi erejét
és szövöm azt egybe egy energetikai csomagba, ez segít nektek megbékélni önmagatokkal, ami alapja világotok jobbá válásának.

A Jelen megélése:
Amíg nem tudjátok gondolataitokat és érzelmeiteket tudatosan irányítani, addig a mesterségesen generált hiány-tudatot erősítitek.

Mindegy, mi az ok, ami miatt kicsúsztok a jelen állapotából, máris az ego-tok fogságában vagytok, egyben külső manipuláció céltábláivá is váltok.

Ha te akarod irányítani az életedet, akkor ahhoz az időtlen jelen szükséges.   Itt tudod a teremtő erődet       – ami emberi jogod – ki, vagy felhasználni.

Tehát a változás alapja : mennyire tudod a jelent, vagy a MOST pillanatát élni. Erre még visszatérünk.

Ki vagy önmagad szerint:
Ez azért nehéz a számotokra, mert eddig a külvilág ítélete, véleménye szerint azonosítottátok magatokat : férj, feleség, szülő,  munkatársak, barátok stb.
Most arra kérünk, vizsgáld meg, mit gondolsz magadról. Felejtsd el mindazt,  amit eddig tudtál, vagy hittél. Szóval, ki vagy te, önmagad véleménye szerint.
Ez tán egyedül nem is megy. Szükség lehet egy igaz barát támogató, meghallgató energiájára.
Az is lehet, hogy egyedül próbálkozol. Valószínű több vizsgálódó alkalomra lesz szükséged ahhoz, hogy felismerd igaz önmagad.

További nehézségetek az IDŐ-vel van.
Újra és újra élitek a múltat, vagy álmodoztok a jövőről az helyett,  hogy  megtanulnátok a Jelenben létezni.
Mivel időtlen idők óta ezt figyelmen kívül hagyjátok, mert elfelejtettétek-elfelejttették veletek
a jelen-ben levés fontosságát, ezért percről percre szükséges vizsgálnotok
-          ténylegesen hol vagyok pl otthon, az utcán, munkahelyen?
-          ehhez képest a gondolataim hol járnak múlt-jövő?
-          a testem és a gondolataim egy helyen és időben vannak?
-          a testem, a gondolataim és a környezetem egy helyen vannak?
-          ez a közös hely a MOST-ban van?
Erről nem elég olvasni, vagy megfigyelni kinek mi a módszere. Ezt mindenkinek egyénileg kell megtanulnia, ha akarja.
Hiába tudod elméletben mi a teendő. Hogy egy földi példával éljek : hiába olvasod a szakácskönyvet, tán még beszerzed az étel hozzávalóit is,  ha nem főzöd meg, nincs ebéd.
Szóval szorgos gyakorlás nélkül maradsz a múlt-jövő-ego rabja.

Csak tudd, azaz legyél tisztában vele, ismerd fel, bármikor választhatod a jelent és a kreatív erődre való csatlakozást.

Tudd: Te vagy az ego félelme, de a teljesség békéje, boldogsága és harmóniája is.

Minden pillanatban választod valamelyiket, ha tudsz róla, ha nem. A választásaid sora pedig az életed.
Ha tetszik rendben, ha mégse, gondold át hogy működsz. Mit gondolsz és melyik időben.

Aisha szóltam, épülésetekte

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése