2023. április 5., szerda

Önmagadéért másként

 

Drága Fényem!

Amikor összecsapnak fejed felett a hullámok, elborít a sok teendő, és fogalmad sincs, hogy fogjál a megoldáshoz, vegyél pár mély lélegzetet, és tedd fel a kérdést, vagy bíztasd magad :

Mi segít nekem?      Hogy kezdjek hozzá a megvalósításhoz?     Tudom mindenre van idő, és alkalom.    Ügyesen rátalálok mindenre, ami most fontos nekem, ami a feladataim elvégzéséhez kell     A feladatok káoszából rendet-átláthatóságot teremtek könnyedén.

Ilyen, és hasonló mondatok lényege, hogy tagadás-mentesen azt fogalmazod meg, amit el akarsz érni, meg akarsz valósítani, miközben ezeket a formulákat is használhatod :

Köszönöm a derűt, és a jókedvet, ami ma minden megoldásához elvezet.        Köszönöm a belső békét, ami utat mutat nekem, és a segítőket, akikkel ezt kivitelezhetem.        Köszönöm a békességet, és a harmóniát, ami velem van, és segít döntéseimben-választásaimban.        Ma az örömöt választom, feltöltöm vele minden atomom, így minden könnyebben megy.     A szeretetet választom 

Számtalan módja van, hogy bíztassátok magatokat, és a harmónia tartományokba emelhessétek magatokat, bármi van is körülöttetek.  Ha befelé figyeltek, a szívetek mindíg utat mutat nektek

Az is lényeges, miként álltok ki önmagatokért. Itt az a tanulni való, hogy mások hibáztatása helyett, a bennetek zajló dolgoknak adjatok hangot. Szomorú vagyok...    Elkeserít ...    Méltánytalannak találom...     Megalázottnak érzem magam ..

Az is fontos, hogy megtanuljatok értékelni magatokat, aztán másokat, és megköszönni a segítségüket

Találd meg azokat a szavakat, amik téged, azaz érzéseidet írják le. Használd egyre gyakrabban a szeretlek, köszönöm, hálás vagyok, örülök, hogy .... szavakat      Ezeket érezd is át, miközben mondod  Meglátod, ahogy te máshogy állsz hozzá a dolgokhoz, így jár el előbb utóbb környezeted is
                                   I   OPTA   HI


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése