2022. december 12., hétfő

Felélesztem

 

Megjegyzés : éld át, amit mondasz. Érezd a mérhetetlen feléd-beléd áradó, benned áramló szeretetet

Drágáim!  

Aki az új energia áldásainak részese kíván lenni,
fontos, hogy egyre többet tudjon a Jelen-ben létezni,
és önön belső tereiben rendet tenni.

Ez akarással, logikával lehetetlen.

Amikor leülsz, elcsendesedsz,
ráhangolódsz-beszélgetsz Fényes önmagaddal,
elkezdenek rendeződni a dolgok benned, és körülötted.

Ilyen és hasonló mondókák segítenek ennek létrejöttében :

Fényességes Részem, Felsőbb Én-em! 
Szereteted segítségével felélesztem, újra élesztem minden rétegem.
Egységbe rendezem magam, kiteljesítem magam.

Múltam nyűgeit szívemben átfényesítve-átölelve-meggyógyítva,
könnyedén létezem a MOST-ban, a szabad Jelen-ben.

Boldogság, és öröm kapuk nyíljatok,
életerő, életszeretet kelj életre, áradj bennem
új kor új ereje hass át engem teljesen.

A békés szép világ belsőmben kinyílik
hát mosoly, és könnyedség jár át.

Éled bennem  az új földi világ.
Csodák sora a káosz kellős közepén
       I  O  U     U      E



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése