2020. április 17., péntek

Mi, a 4 elem


A  4  elem és a Szerelmetesség 

A mi energiánk ott él bennetek, és minden teremtettben.

Én, a FÖLD elem biztonságotokat adom
Én a VÍZ elem áramolni, változni segítek
Én, a TŰZ elem mindent átminősítek, és hajtóerőként vagyok jelen
Én, a LEVEGŐ elem állandó mozgásban vagyok. A változatosság a lét-elemem.
         meglazítom-kifújom a régit, helyet csinálok sok-sok új-nak.

Mi, a 4 testvér, építünk és rombolunk, ha a harmónia köztünk felborul.
ha egyensúlyban vagyunk, ösztönzünk, erőt adunk, símogatunk,
de ekkor már SZERELMETESSÉG a közös nevünk.

Az élet alkotó elemei, egyben szerelmesei is vagyunk.
Hívj bennünket, számtalan módon lehetünk a segítségedre.

Szerelmetességünk ott tud megnyilvánulni,
hol a szív nyitott, szabad és lükteti együttes energiánkat
     ALOHA'   és   I   OPTA   HA

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése