2013. szeptember 11., szerda

Újkori fohászok

Megjegyzés:
Eddig csak a magyar szövegeket írtam le. Most a köztük lévő csillagnyelv verseket is láthatod.
Ha gondolod, ismerkedj vele. Próbáld kimondani, és megérezni, benned mit mozgat meg, vagy tesz-e bármit is. /Ha csak a szemeddel olvasod, nem rezgeti meg a teret/

Leválok a tömeghisztériáról,
önmagam vagyok,
boldogan fénylek,
jótékonyan változom.

Édenkertek fedezek fel magamban
és magam körül,
ezen dolgozom
mások javára is szüntelenül

IPOLLA  EPTO   E
ISHIO  SUPTO  SHE
I  O  U    AO
I  O  U    UO
            IAUA  O


Szeretettel elengedek
minden idejét-múltat.
Fényben fürdetem, átminősítem,
segítő erővé formálom,
új idők új energiájához transzformálom


U   HU   A   HO
SHU   UPTO   HO
IO   U   AO
I   O   IOLLA  O
IAUA  O


Szívem kitárom,
kódját kiengedem,
építem vele új életem,
bőség, és boldogság honát
a Rend és Igazság golyóbisát.

E   U   U   O
U   O   AHO
I   O   U   A   O
I   O   U   U   O

            IAUA  O

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése